Dan vragen wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via mail, contactformulier of telefoon, wij zullen er vervolgens alles aan doen om uw ongenoegen direct of binnen een voor u redelijke termijn weg te nemen. U kunt er sowieso op rekenen dat wij tijdens openingstijden altijd telefonisch bereikbaar voor u zijn, dus ook hier geldt weer: geen lange wachttijden en direct iemand met verstand van zaken die u te woord staat.Mocht u echter ondanks onze inspanningen nog niet tevreden zijn, dan wijzen wij u hierbij op de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl).

Dan vragen wij u contact met ons op te nemen via mail of telefoon, dan kunnen wij bijna altijd direct uw vraag beantwoorden. Dus aarzel niet en bel of mail, bij ons geen lange wachttijden. U wordt in principe altijd direct te woord gestaan door iemand met verstand van zaken.

Ook dan vragen wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, dan kunnen wij u wellicht direct helpen.

Neemt u dan alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op, dan zorgen wij dat de container zo snel mogelijk alsnog geleverd wordt.

Wanneer dat echt het geval is zullen wij uiteraard kosteloos de container zo spoedig mogelijk om komen ruilen.